.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری زن زورگیر در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری زن زورگیر که قصد ربودن یک خودروی مسافرکش را داشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز محمد حسین واثق کارگر نیا امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دستگیری زن زورگیر اظهار کرد: در تماس مردم با پلیس 110 مبنی بر سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو، ماموران نیروی انتظامی به محل حادثه مراجعه کردند و متوجه شدند زنی که به عنوان مسافر سوار خودرو شده بود پس از هدایت راننده  به یکی از محلات کم تردد در صدد بیهوش کردن راننده خودرو برآمده است.

وی ادامه داد: راننده پس از مطلع شدن از نیت مسافر اقدام به سروصدا و یاری خواستن از مردم کرد که با تجمع مردم در محل حادثه زن مسافر با اسلحه کلت قلابی مردم را با تهدید ترساند.

فرمانده انتظامی رشت متذکر شد: با حضور به موقع ماموران پلیس زن زورگیر دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فروردین امسال بیش از 30 هزار  فقره تماس مردم رشت با پلیس 110 برقرار شد، افزود: 9 هزار و 260 فقره این تماس‌ها حضوری و بقیه نیز به صورت تلفنی بوده است.

کارگر نیا با اشاره به کشف CD غیر مجاز در فروردین امسال، اذعان کرد: در یک ماهه نخست سال 91 تعداد 353 فقره cd غیر مجاز در رشت کشف و ضبط شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است.

وی، کشف تجهیزات ماهواره‌ای را از دیگر اقدام‌های پلیس انتظامی رشت دانست و ادامه داد: در فروردین سال جاری تعداد 100 عدد تجهیزات ماهواره شامل دیش، رسی‌ور و... کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است.

این مسئول، تعداد پرونده‌های ارجاع شده به کلانتری‌های شهر رشت را 152 فقره اعلام کرد و یادآور شد: در مدت مذکور، 152 فقره پرونده با موضوعات خانوادگی، حقوقی، درگیری و آلودگی صوتی به کلانتری‌های سطح شهر ارجاع شد که در این بین پرونده‌های مربوط به آلودگی صوتی نسبت به مدت زمان مشابه 95 درصد افزایش داشته است.

وی، احترام به حقوق شهروندی را موجب ایجاد امنیت و ثبات بیشتر در جامعه دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.